2005-10-01

Tre

Det var ett par dagar sedan nu som jag lovade Anna att svara på de här frågorna, men nu äntligen har jag kommit till skott.



3 saker som jag gillar:
Böcker
Skrivande
Resor



3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Fanatism
Självrättfärdiga människor
Intolerans



3 viktiga saker i mitt rum:
Datorn
Katten (han är iofs ingen sak ;) men han är viktig)
Sängen



3 slumpvis valda fakta om mig:
Höjdrädd
Får lätt skavsår
Har varit i Jordanien



3 saker jag vill göra innan jag dör:
Ge ut en roman
Åka till Egypten
Åka luftballong



3 saker som jag kan göra:
Cykla fort
Sjunga
Skratta åt mig själv



3 saker jag inte kan göra:
Busvissla
Spela något instrument
Crawla



3 saker som jag säger mest:
Men vad faaan!
Shit!
Men hallå?!



3 kändisförälskelser:
Ralph Fiennes
Johnny Depp
Viggo Mortensen (som Aragorn)



3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
Jag vet inte vilka som har svarat, så jag uppmanar att svara i största allmänhet ;)

4 Comments:

  • Fantastisk timing, kolla på Nyligen, jag pingade exakt efter dig! :D
    Kul att du också svarade på frågorna! Får du lätt skavsår? Det är jobbigt; Det får jag också. Ska vi bilda en stödgrupp?

    By Anonymous Anonym, at lördag, oktober 01, 2005  

  • Och dessutom svarar vi hos varandra nästan samtidigt :) Vilket team vi är!

    Bra idé med stödgrupp för skavsårsmänniskor! Compeed kanske kan sponsra oss, hehe.

    By Blogger carra, at lördag, oktober 01, 2005  

  • Man tackar och bockar ska bli kul att läsa. Mitt tips angående skavsår är att skaffa antingen tea tree oil lotion eller lavendelsalva från Indiska. Det hjälper.

    Vågar nästan inte berätta detta men eftersom du har mycket mycket god killsmak så måste erkänna att min pojkvän är rätt lik Aragorn

    By Blogger CrimsonAnna, at söndag, oktober 02, 2005  

  • Anna: Tack för tipsen!
    En pojkvän som är lik Aragorn... hubbahubba! :D

    By Blogger carra, at måndag, oktober 03, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home