2005-08-02

TV with a cat view

4 Comments:

  • Eller "A View to a Cat" - nyinspelningen av den gamla Bond-filmen "A View to a Kill" - nu med Cat Woman i en av rollerna.

    By Anonymous Anonym, at tisdag, augusti 02, 2005  

  • Hahaha! Träffsäkert som alltid, Björn! :D

    Men du tror väl ändå inte på fullt allvar att Da King - jag sa bara Da King!! - skulle gå med på att någon fjompig Cat Woman spelade huvudrollen?! ;)

    By Blogger carra, at tisdag, augusti 02, 2005  

  • *gapskrattar* Där visar han verkligen sin bästa sida, eller...? ;o)

    Pussa DaKing från mig och mina odjur och hälsa att för mycket TV-tittande (speciellt om det kombineras med pizza, som jag hört En Röd En är intresserad av...) lätt ger stor gosig mage. Fast å andra sidan är det inget som direkt misspryder en katt. Hmm...

    By Anonymous Anonym, at onsdag, augusti 03, 2005  

  • Snigel: Da King hälsar att han inte ser några som helst problem med vare sig för mycket TV-tittande, pizza eller mage. Det där är typiskt snålt tvåbenstänkande, menar han, och ger mig Det onda ögat. Akta så att han inte ger dig det också :) Fast du har väl vanan inne, som har *tre* pälsbollar!

    By Blogger carra, at onsdag, augusti 03, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home