2005-07-31

När sanningen uppdagas...

Min tidning tipsade mig om att Ulf ikväll skulle få reda på att han har en syster, samt vem som är hans mamma. Eftersom jag älskar ICA-reklamen lyckades jag komma ihåg i flera timmar att jag skulle titta på TV4 klockan nio. Och "de" (reklammakarna) svek mig inte denna gång heller; när jag såg vem som är Ulfs mamma brast jag i ett gapskratt, som fick Mjau-Mjau att undrande titta upp från sin tupplur. Hahaha! Så jäkla bra! Kudos till en viss skådespelare som vågar driva med sig själv och en av sina mest kända roller ;)

7 Comments:

  • Ha ha! Var det DIN blogg som fanns här - jag hade glömt ditt bloggnamn eftersom jag har dig bland mina favoriter - klickade bara på nåt som såg intressant ut... och det är ju du. Så nu ska jag fortsätta att läsa här.

    By Blogger Bloggblad, at söndag, juli 31, 2005  

  • Tänkte jag skulle titta in och säga hej! Har sparat din "länk-hjälp", den behövdes när jag bytte layout för nå´n dag sen. Ha det bra!

    By Blogger Theron o familj, at söndag, juli 31, 2005  

  • Bloggblad: Haha, kunde jag luras lite ;) Skönt att du fortsätter läsa, i alla fall ;)

    Mamma mu: Åh vad bra att du har nytta av länkhjälpen! Jag är så glad att jag kunde hjälpa. Som du vet är jag annars inte speciellt "tekniskt" bevandrad.

    By Blogger carra, at söndag, juli 31, 2005  

  • Attans att jag missade den reklamen då. Jag älskar de där ICA-reklamerna och det verkar som om jag aldrig tröttnar på dem heller :). Nåväl, kommer det inte fler tillfällen får jag väl återkomma och be om en djupare redogörelse...

    *kram*

    /Sussi

    By Anonymous Anonym, at måndag, augusti 01, 2005  

  • Sussi: Nåå, har du hunnit se den än?? :D Jag skrattar fortfarande gott när jag gör det. Vad ska nu hända härnäst, tro??!

    By Blogger carra, at måndag, augusti 01, 2005  

  • Nae, jag lyckas inte pricka in när den är på. Kan du inte viska vem? vad? hur? Jag älskar ICAs reklam. Den har dessutom hållit väldigt länge utan att jag tröttnat :).

    By Anonymous Anonym, at tisdag, augusti 02, 2005  

  • Yes! Äntligen lyckades jag få se reklamen :).

    By Anonymous Anonym, at onsdag, augusti 03, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home