2005-08-21

Premiär!

Idag har det blivit dags att sjösätta mitt och Snigels hemliga projekt; en ny version av bloggen! Det är den "Take to the Sky"-version jag har drömt om så länge, men som jag inte själv har klarat av att snickra ihop. Underbara, gullesnälla Snigel älskar däremot att knåpa med kod, och ställde generöst upp med sina kunskaper. Det är alltså hon som har utfört huvudarbetet, jag har bara suttit på min breda bak och önskat och velat och ändrat mig och haft mig ;)



TACK SNIGEL!!!



Idag har vi babblats vid i telefonen i närmare två timmar, och allt handlade inte om sidan :) Kul.



Det återstår ännu några små justeringar, som det alltid blir sådana här gånger. Så om det ser konstigt ut någonstans kan det vara jag som är inne och gör efterarbete. Men just nu får det anstå; jag ska iväg till Ingrid med de väskor jag har lånat av henne och passa på att tigga mig lite fika :)



Vill förstås gärna veta om det är något som absolut inte funkar eller ser märkligt ut i era läsare. Snigel och jag ska göra vårt bästa för att efterkomma eventuella klagomål. ;)



Skönt att slippa Bloggers template.
Underbart att ha fått min önskelayout, äntligen!

10 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home