2005-08-19

Fredagsfyran v. 33

Veckans fredagsfyra:



Tema: Radio



Ditt första radiominne?
Jag kan inte minnas att jag lyssnade speciellt mycket på radio när jag var barn. Om jag spontant tänker på radioupplevelser så är det nog då jag började lyssna på Upp till 13. Men hur gammal jag var - keinen Anung!



Vilket är ditt favoritprogram?
Jag lyssnar inte särskilt mycket på radio, så jag har inget favoritprogram. Oftast använder jag radion som "skval"; då blir det Lugna favoriter eller Rix FM.



När stänger du av radion?
När jag blir less :) (se ovan)



Drömmer du om att någon gång göra ett eget radioprogram?
Ja, jag har alltid fantiserat om att få göra Sommar. Pappa och jag brukar ibland roa oss med att fundera över vilken musik vi skulle spela. Men... jag har en känsla av att det aldrig kommer att hända. :D

2 Comments:

  • Och sen när du gör Sommar så lova lova LOVA att spela MASSOR av Tori då! Snälla?

    By Anonymous Anonym, at fredag, augusti 19, 2005  

  • Var och varannan låt, I promise! :D Nåja. Första och sista låten, åtminstone. Gud vet hur länge jag skulle få grubbla över vilka Tori-låtar jag skulle spela... har ju hur många favoriter som helst!

    By Blogger carra, at fredag, augusti 19, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home