2005-08-17

fem minuters jobbpaus

Solen skiner - jaaaaaa!



Pratade nyss med pappa, och vi bestämde att jag åker hem nästa helg för att fira hans födelsedag (han fyller iofs den 31:a, men det är ju mitt i veckan). Jag måste erkänna att jag längtar efter honom, så gammal jag är. :) Jag skämtade med honom och sa att jag hade försökt få en tid hos frissan före födelsedagsfirandet, men det gick ju inte och jag ser ut som någon slags inverterad röd variant av Plupp. Men jag skulle visst få komma hem ändå ;)



För övrigt har jag ingen lust att arbeta idag. Pratade målning på fikat med två av mina arbetskompisar, och blev våldsamt sugen på att kasta mig över papper, färger och penslar - pronto!



Det är tur att jag är en Duktig flicka. ;)

2 Comments:

  • Haha!:D Plupp! Min granne brukar säga att jag ser ut som Plupp när jag står och hänger på loftgången! ;)
    Klart man kan längta efter sin pappa även fast man är "stor" ..

    By Anonymous Anonym, at onsdag, augusti 17, 2005  

  • Aha, du ser, vi delar Plupp också! :D

    By Blogger carra, at onsdag, augusti 17, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home