2005-08-16

Tjejsnack

Trivs du bäst i byxor eller i kjol?
Byxor. Jag känner mig så obekväm i kjol, och dessutom har jag just inga ben att visa upp heller ;)



Går du helst med eller utan skor på sommaren?
Utan, om det är möjligt. Om mina fötter fick bestämma så skulle vi gå utan skor året runt. Men det är lite svårt när man bor i den här delen av landet!



Tycker du bäst om sommaren eller vintern?
Sommaren, utan tvekan. Allt känns så mycket lättare, även om det inte alltid är så. Vintern är bara kall och mörk och - framför allt! - lång! Fast den är uthärdlig med hjälp av ljus, te och goda böcker. :)



Använder du smink eller är du helst osminkad till vardags?
Jag brukar använda kajal och mascara till vardags. Till fest kan det hända att jag piffar till nunan ytterligare.



Lägger du nycklar och andra prylar i fickorna eller använder du handväska?
Nycklar lägger jag i fickorna, för att jag lätt ska ha dem till hands, resten av de nödvändiga pryttlarna i mitt liv (mobil, skrivbok, plånbok, pocketbok, etc) i handväskan. Jag är ju en ökänd vimshöna, men nycklarna och plånboken brukar jag faktiskt alltid... eh, nästan alltid få med mig.



(Tjejsnack)