2005-08-14

Anteckningar från ett soffhörn

Solen skiner ute, och här ligger jag och surar. Så typiskt. Men jag bara måste vila idag, vila bort värken, så gott det nu går. Tittar på dåliga amerikanska serier och filmer. Är sugen på godis, men orkar inte ta mig till affären. Snart börjar höjdhoppet, i alla fall. Go Stefan go! Tur att det inte är han som har värk i nacken, i alla fall. ;)



fniss Nu sjunger pappan till Skrikiga babyn på balkongen ovanför mig. Det är nästan så att jag föredrar babyns skrik...

3 Comments:

  • Läste du min hatblogg om skrikiga barnbarnet hos grannen.... vi har vissa gemensamma besvär. Har du prövat öronproppar? Eller min metod? Eller att knacka på och erbjuda dig gå ut och gå med skrikhalsen så åtminstone NÅN i huset får det tyst - föräldrarna är säkert lika trötta.

    By Blogger Bloggblad, at söndag, augusti 14, 2005  

  • Huh, det borde vara förbudet att sjunga på balkongen tycker jag, särskilt när man har småbarn!:-s Jag bor ju i studentskogen nu, så mitt enda problem är ju när de har kräftskiva på loftgången ,men det har ju jag ockås ibland så jag får väl stå ut! ;) *postarmedenpanodilmotvärken* *denärspecialprepareradavSpecialSiasSupermotvärkgreja* *hoppasdenhjälper* *kram*

    By Anonymous Anonym, at måndag, augusti 15, 2005  

  • Bloggblad: Nej inte öronproppar, men väl hörlurar och favvomusik på hög volym ;)

    Sia: *tackfördenspecialtillverkadepanodilendetverkarsomdenhjälpte*

    By Blogger carra, at måndag, augusti 15, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home