2005-07-27

Några snabba tangentnedslag

Semesterresan, om än inte semestern, börjar lida mot sitt slut - imorgon tar jag bussen upp till Umeå igen. Och hur trevligt jag än har det här tillsammans med Felicia och Jennie, så är det inte långt ifrån att jag längtar hem litegrann. Till min säng, och till Mjau-Mjau, förstås; inte nödvändigtvis i den ordningen. ;) Samtidigt njuter jag av vår sköna tillvaro här i Felicias lilla vackra lägenhet. Med mycket kaffe, tidningsläsande, strosande på stan, plapper, skratt, allvarligheter, shopping, kultur, and whatnot. Jag ska skriva en mer sammanhängande "semesterrapport" när jag kommer hem. Nu ville jag bara URL-prata lite, ge ett litet livstecken, så att inte mina fans börjar sakna mig alltför mycket ;) ;)



Jag sa just till tjejerna att jag har gett Duktiga Kulturflickan på nöten, så jag tänker inte följa med på Lena Cronqvist-utställningen - hör och häpna! Istället ska jag shoppa! :D Som om jag inte redan har gjort det... men det har mest varit böcker. (Surprise, surprise.) Nu vill jag ha något i klädväg. Och då menar jag inte mysbyxor, som jag köpte häromdagen. ;)



Dessutom hör jag en stor caffe latte ropa mitt namn. Det gäller bara att lista ut på vilket café den bor.



Men nu börjar tjejerna ge mig menande blickar, och ordet "bussen" poppar upp alltmer frekvent i deras samtal. Så jag får väl ge mig. För denna gång.



---
The final countdown (aka count your blessings):

18-23/7: Kvinnor skriver
23-28/7: Hälsar på Felicia

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home