2005-12-18

Viktigt

Efter alla tårar, efter den ihåliga sorgen, efter allt som har varit och är... så var det skönt med en vänskapskväll tillsammans med Älsklings-Bollen. Vi såg Harry Potter and the Goblet of Fire, som var helt OK men alldeles för lång. (Fast hur man ska göra en film av en sådan otroligt lång roman kan inte ha varit lätt!) Extra spännande var förstås att se hur min älskling skulle klara av den svåra rollen som Lord Voldemort - det gjorde han med den ära. (Förstås! ;)) Typ sju minuter när han stjäl hela filmen. ;)



Efteråt gick vi på Grethas och tog ett par glas. Samtalade om allt från jobb till s*x - den ocensurerade varianten! ;) (Ja, ni får tolka det som ni vill.)



Har haft så jävla ont i nacken hela dagen. Och på Grethas måtte någon ha haft på sig en parfym a la Anti-Rödhättan, för det blev förfärligt snuvigt och eländigt där. Men ändå. Så var det här en betydelsefull, erforderlig kväll för mig. Tack för det, gumman!

2 Comments:

  • Åhå, Ralph Fiennes... Jag skulle gärna vilja låta som honom, ha hans röst. Fast jag har alltid velat vara och se ut som Michael Madsen, så där enkel och cool, men ändå full med karaktär. Eller hur jag nu ska säga..

    By Anonymous Anonym, at söndag, december 18, 2005  

  • Ja det är inte för inte som han har kallats "The Voice Beautiful" :)

    By Blogger carra, at söndag, december 18, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home