2005-12-19

Monday, Monday

Snuvig och irriterad i ögonen. Vet inte om det är sviterna efter allergisnuvan på Grethas i lördags, eller om jag håller på att bli förkyld. Men jag känner mig inte speciellt förkyld. Trött däremot. Är tacksam för att jag med denna dag bara har fyra arbetsdagar kvar (fredagen är halvdag och ägnas åt social samvaro), sedan är jag ledig i två veckor. Skööönt!



Har inte köpt några julklappar. Pappa skulle skicka en önskelista (!) elekroniskt (!!!), men den lyser med sin frånvaro. Jag får väl slå honom en pling. Funderar på om jag ska göra en rajd på stan efter jobbet idag. Så är det gjort.



Var tvungen att flytta tiden hos frissan, eftersom det har kört ihop sig på jobbet. Morr. Ny tid den tolfte januari - det är ju en evighet till dess! Kommer att köpa färg och täcka över den värsta utväxten på egen hand. Vill gärna fira en röd jul. ;)



Känner mig stum, på något mysko sätt. Varken glad eller ledsen eller ens "eller". Bara väldigt, väldigt trött.