2005-09-14

Varje gång det händer är fem minuter av min tid

Vad är det i orden "det är ditt ansvar" som vissa personer (ingen nämnd, ingen glömd...) inte förstår?
Varför måste h*n ringa till mig hela tiden och berätta att det har uppstått vissa problem?
Som jag inte har något med att göra!
Som jag inte ska ha något att göra med!!
- Jag har fullt förtroende för att du och X löser det där! sa jag.
Något frostigt.
- Jo, men det hjälper att tänka högt tillsammans med någon! kom det från personen i fråga.
Betydligt gladare.
Men det stör mig när du gör det...!! Tänk högt med X istället!
Men det sa jag inte.
- Du, jag måste sluta nu, jag ska iväg på kurs! sa jag istället.
Som det mähä jag är.
- OK, men jag ringer dig senare!
GAAAAAH! Nej, gör inte det! Jag har inte tiiiid!
Men det sa jag inte. Heller.
Vad är det i orden "det är inte mitt ansvar" som jag inte förstår?
Määää-häääää!



2 Comments:

  • jag tror att vissa människor inte vill lösa sina problem.. de vill bara prata om dem..och det är tröttsamt, mycket tröttsamt..
    det blir en massa kurser du får åkar på förstås *fniss*

    By Blogger Lyckliga Grodan, at onsdag, september 14, 2005  

  • Jag tror att du har beskrivit den här personen på pricken... ;) Och jag har fått en överdos av personen ifråga den här veckan - gaah! Behöver nog åka på spa efter detta, tror du inte?

    By Blogger carra, at lördag, september 17, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home