2005-09-17

The One and Only Mr Depp

Sätter nästan teet i halsen när jag läser att Mamselamsen har sett Johnny Depp! Jag är så grön av avund, att Frogs United kommer att lämna in en stämningsansökan! Johnny Depp, fatta - Johnny Depp!!... jag är som Nemi, jag skulle kunna tänka mig en choklad-Johnny Depp i helfigur! I brist på originalet, då... jag undrar vad jag skulle ha gjort om det hade varit jag som hade sett honom! Jag vet vad Nemi skulle ha gjort *asgarv* men även om hon och jag är lika i många avseenden, så är hon vildare än mig! ;)



Ettan är i stan - hurra hurra!
Jag klev upp med en stark känsla av att jag ville vara ensam hemma och vila efter den här mastodontveckan. Men eftersom skalmen på glasögonen måste lagas (den där lilla skruven som håller fast den har lossnat) är jag helt enkelt tvungen att cykla ned på stan och få det lagat. Det kändes ju bara hur motigt som helst... tills jag erinrade mig Jennies SMS från igår med Ettan-nyheterna. Yay, fika på stan med Ettan, Jennie och Pellen! Det gör den stadsturen mödan värd!



Och vad Ettan ska säga när hon får höra om Mamselamsens Depp sighting vågar jag inte ens tänka på... ;)
But you have heard of me!
Hahaha! Ursäkta, internt skämt! ;)


Fyran och festrapport kommer senare idag.
Eventuellt. ;) Hehe. Gillar att hålla vissa läsare på halstret... ;)

5 Comments:

  • ja såg du.. . och hon verkade helt oberörd.. själv kissade jag nästan på mig.. THE Johnny Depp...
    suck...

    By Blogger Lyckliga Grodan, at lördag, september 17, 2005  

  • Ja hon var hur cool som helst! Det var väl därför hon fick se honom. :D

    By Blogger carra, at lördag, september 17, 2005  

  • Oooj...!! DET är vad jag kallar coolt! Jösses! :-D Inte för att han är säkrsilt snygg (tycker jag ;-p) men däremot är han en skitcool skådespelare, särskilt i Pirates of the carabean!!! :D

    By Anonymous Anonym, at lördag, september 17, 2005  

  • Tänk att jag känner mig så träffad, när du skriver att du vill hålla vissa läsare på halster... Månntro varför? *ler brett*

    By Anonymous Anonym, at lördag, september 17, 2005  

  • Sia: Han är underbar i Pirates of the Caribbean - jag bara äälskar den filmen!

    Snigel: Förstår inte hur du kan göra det... ;)

    By Blogger carra, at måndag, september 19, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home