2005-08-24

teknikirritation

Är det någon tekniskt sinnad person där ute, som kan tala om för mig varför min digitalkamera (Canon PowerShot A75) med ojämna mellanrum plötsligt tappar alla inställningar?? D.v.s. går tillbaka till grundinställningarna. Nu har det hänt så många gånger, att jag kan gå ed på att det inte är mitt fel, att jag skulle ha råkat "fippla" till det eller så. Jävligt irriterande är det! Jag har drygt fyra månader kvar av garantin, borde jag gå tillbaka och klaga? Eller är det sådant man får finna sig i när det gäller digitalkameror??

2 Comments:

  • Du ska inte finna dig i någonting som inte fungerar, självklart ska du åtminstone gå tillbaka och ifrågasätta kamerans beteende!
    Min digitalkamera håller aldrig på så där, så det är inte ett vedertaget beteende...*s*

    By Blogger maruschka, at torsdag, augusti 25, 2005  

  • Du har rätt, hur pyttig "skavanken" än kan tyckas vara så ska man inte acceptera det. Jag får gå dit och fråga dem vad de tror det är.

    By Blogger carra, at torsdag, augusti 25, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home