2005-07-13

Badjävlar en besvikelse?

Inte vet jag om det beror på att jag är rastlös och har svårt att koncentrera mig just nu, men Badjävlar blev en stor besvikelse! Efter fyrtio minuter gav jag upp och började pyssla med annat, som att göra en lunchlåda till imorgon, då jag tänkte lägga mig i Rådhusparken. (Nej inte Nydala, jag har ärenden på stan, så då kan jag lika gärna lägga mig i min älskade park.) Satte mig då och nu att titta, men det var naturligtvis bortkastat, då jag hade tappat bort handlingen för länge sedan. Mina enda intryck var egentligen att Ernst Gunther gjorde sin vanliga slempelle och att Bengt Sändhs och Finn Zetterholms musikaliska inslag var enda behållningen.



Det var nog jag. Den är nog bättre än så. Väl?



---
The final countdown (aka count your blessings):



18-23/7: Kvinnor skriver
23-28/7: Hälsar på Felicia