2005-07-12

När rödhättor dansar...

Ingrid och Jennie diskuterade points tidigare ikväll. Jag lyssnade med ett halvt öra. Men en sak fastnade: En halvtimmes vild discodans motsvarar tre points! Eller hur många points det nu var, jag är inte så bra på siffror, men det var i alla fall mer än en sådan däringa påjnt. ;)



Nyss shakade jag loss till Shania Twains "Man! I Feel Like a Woman!" Inte i en halvtimme då, men vilt i närmare fyra minuter i alla fall. Och dammråttorna flög, håret flög, Da King flög flydde. Wunderbar var det!



Det borde väl ge en halv påjnt, i alla fall? ;)



Stilpåjntsen ska vi bara inte tala om! :D



---
The final countdown (aka count your blessings):



18-23/7: Kvinnor skriver
23-28/7: Hälsar på Felicia

3 Comments:

  • Vi brukar dansa bugg till just den låten! :)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, juli 13, 2005  

  • Enligt VV:s lista så ger discodans 1,5 points per 15 minuter så knappt en halv point borde dina fyra minuter ha gett...om du kör en minut till nästa gång så ger det då exakt en halv point...*skrattar*
    Salsa och Latinamerikansk dans ger mest, 2 points per femton minuter...jag tror jag ska dansa på lunchen, jag har ju ändå AC på rummet!

    By Blogger maruschka, at onsdag, juli 13, 2005  

  • Carina: Bugg!! Ah, det var en bra idé... *ser mig omkring efter Da King, my dancing partner in crime*

    Maruschka: Synd jag ska vara så dålig på salsa och sådant där. Jag får helt enkelt dansa till ett par, tre olika "discolåtar"! ;)

    By Blogger carra, at onsdag, juli 13, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home