2006-04-04

Home, sweet home

Nyss hemkommen från Den kungliga hufvudstaden, efter en trevlig helg i vännernas sällskap och därefter två dagars konfererande. Trött som en gnu. Men lycklig, liksom. Det var skönt, för att inte säga behövligt med ett miljöombyte. Ungefär lika skönt som det ska bli att sova i min egen säng inatt. :) (Har så jävla ont i ryggen och axlarna, fast det är inte de främmande sängarnas fel.)



Jag är för mosig i hjärnan för att orka med en resumé av de här dagarna. Får återkomma om en dag eller två. Drivor av jobb väntar mig när jag kommer till jobbet imorgon, både sådant som materialiserats ut ur konferensen och sådana där mystiska högar, som växer upp ur ens skrivbord, så snart man lämnar det obevakat ett par dagar. (Vågar inte ens tänka på mailen...) Så vi får väl se hur mycket jag orkar med att plappra här om kvällarna. Det enda jag vet just nu är, att jag längtar fruktansvärt mycket efter att måla. Det är nyttigt att emellanåt "tvingas" avstå från det man brinner passionerat för! ;)



Tack r2, M och Felicia, för att ni gav mig er tid denna helg.

2 Comments:

  • Jag måste berätta en sak Carra, det här vet du säkert om själv också, men du vet de där mystiska högarna ... de växer upp även när man tittar på !:-o Det händer mitt skrivbord HELA tiden! :-o Må så gott! Kram

    By Anonymous Anonym, at onsdag, april 05, 2006  

  • Jag känner igen fenomenet :) men då kan man i alla fall anlägga moteld. När man är borta växer de bortom all rim och reson!

    By Blogger carra, at onsdag, april 05, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home