2006-03-28

Lord have mercy on a sleepy office slave...

Sov nästan ingenting alls i natt heller, trots att det onda örat gett med sig. Är så trött att jag nästan ser dubbelt! För att inte tala om att jag har svårt att få saker och ting utförda... Humöret ska vi inte ens gå in på - jag hade ledigt kunnat klösa ögonen ur Martyren när hon kläckte ur sig en av sina elakheter, trots att den inte var riktad till mig! Åsså vräker snön ned och har gjort så länge nu! GAAAAAAAAAAH!!!



Å andra sidan så har jag gått och fnissat åt filmen halva dagen. Aah, the old BV6000, Ma'am, err ... capable of 125 rpm -- that's "rabbits per minute" *fniss* Och ikväll börjar bildterapin. Det ska bli intressant, även om det känns otroligt motigt just nu - skulle bara vilja gå hem och soooova!



Bara jag får sova ordentligt sedan inatt....

2 Comments:

  • Shit Carra!! :-o Jag sänder dig mina varmaste kramar, ta väl hand om dig! Åh, FILMEN, den skulle man ju ha sett... undrar när den kommer hit till skogen? :) Hoppas du får sova gott i natt!

    By Anonymous Anonym, at tisdag, mars 28, 2006  

  • Tack för kramarna, right back at ya! :) Du kanske kan hyra filmen? En god skrattmedicin!

    By Blogger carra, at tisdag, mars 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home