2006-02-27

Jaaa! och neeej!

Jaaa!
Fniss och prat med Älsklings-Bollen på Rött.
Neeej!
Alldeles för lite tid tillsammans med Bollen.
Neeej!
Klev på fel buss! Nej det var inte ölen ;) jag blev bara så stressad av en mycket överförfriskad och vilt urinerande man i busskuren, att jag klev på första bästa buss för att fly...
Jaaa!
Kom på att jag klivit på fel buss. Och hann, tack vare ett våghalsigt sprinterlopp efter glashal gata, med rätt buss!
Jaaa!
Synen av Plutte-Pagrotsky dansandes i och under (viss höjdskillnad... ;)) armarna på "Foppa", när Kronorna (damer och herrar) firade OS-triumferna. Hahaha!
Jaaa!
Fick helt generöst ett par högtalare av Martyren idag.
Neeej!
De funkade inte tillsammans med min dator. Hmm? De är nog inte tänkta för en bärbar dator.
Jaaa!
Om två veckor åker jag hem till pappa far.
Om en månad åker jag ned till Stockholm. Business and pleasure!
Neeej!
Alldeles för mycket hård vardag fram till dess. Less på jobbet just nu.
Jaaa!
Mina underbara, underbara vänner. "Closing ranks", skydda varandra, skratta tillsammans, fullständig trygghet.
Neeej!
Så fort livet kan förändras... var rädda om varandra!
Påminns åter igen om att faster B är borta förevigt. Fast jag har försökt förtränga den vissheten... och försöker om och om igen! För hon fick ju bara inte dö...
... jag är rädd om de mina!

4 Comments:

  • Kul att du ska till Stockholm. Välkommen hit!
    Nalle

    By Anonymous Anonym, at måndag, februari 27, 2006  

  • Och jippi säger jag. Det är ju semledagen!

    By Anonymous Anonym, at tisdag, februari 28, 2006  

  • Tassar in och vinkar!
    Hoppas att allt är bara bra.
    *Kramen*

    By Anonymous Anonym, at onsdag, mars 01, 2006  

  • Nalle: Tackar. Det ska bli underbart skönt att komma bort en stund, och att få träffa mina vänner där nere.

    Lennart: Ska det vara något att "jippi:a" för? ;) Jaja. Jag skulle jippi:a om det fanns en chokladdag (därmed inte sagt att jag inte kan äta choklad utan någon särskild anledning) så jag låter er semmelälskare ha er kära dag :)

    Elin: Upp och ned, ned och upp, är det. :/ Tack för kramen, du får en bamsekram tebax!

    By Blogger carra, at onsdag, mars 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home