2006-02-20

Deppigt!

Vaknade igår med nackvärk. Inte så illa som det har varit tidigare, men illa nog. Hjälpte varken med Orudis eller tabletter. Låg som en miserabel blöt fläck i soffan hela dagen och förmådde inte göra annat än glo på TV och sova. Har ont även idag, och nu har det dessutom börjat värka i höfterna. Kanske har jag helt enkelt sovit i en konstig ställning inatt, kanske är det ingenting, men jag blir påmind om hur djävulskt ont jag hade i höfterna och lederna i höstas, och rädslan för att få tillbaka det gör förstås att jag "känner av" den diffusa värken nu på ett nästan överdrivet sätt. If that makes sense. Humöret är därefter, går omkring med en klump i halsen...

2 Comments:

  • Tror absolut inte du överdriver Carra. Värk ska aldrig nonchaleras. Du måste få tag på någon vettig läkare som kan hjälpa dig.
    Ta hand om dig!
    Nalle
    (som värkligen vet vad det handlar om)

    By Anonymous Anonym, at måndag, februari 20, 2006  

  • Nalle och Sia: Tack för omtanken! Idag har jag bokat tid hos sjukgymnasten...

    By Blogger carra, at tisdag, februari 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home