2006-02-14

Alla hjärtans dag med guldkant

Så trött att det känns som om ögonen ska ploppa ut när som helst. Men jag vill ändå skriva ett par rader innan "säng säng säng - sova sova sova".



.... zzzzz ....



Oops! Sorry!
*viftar undan alla närgångna .... zzzzz .... *



Jag har varit på Alla hjärtans date, jag, minsann! För *host* första gången i mitt liv. (Det är nästan lite pinsamt att tillstå. Men jag är ju evighetssingel, av födsel och ohejdad vana!) Det här var egentligen den perfekta daten, för jag var trygg med och kände mig älskad av min date, behövde inte vara rädd för att bli besviken, sårad och/eller dumpad... åsså är hon ju så jävla snygg, att varenda människa inne på Lottas var avundsjuk på mig! ;)



- Betyder det att jag måste ge dig choklad?? frågade jag henne, när jag insåg att jag skulle gå på date med henne på den här hjärtiga dagen.
Ety choklad vill jag helst ge till mig själv!
- Nej då! lugnade hon mig.
- Och inget hångel??
Ety hon är ju min Älsklings-Boll. Men hångla med henne vill jag faktiskt inte, no offense. ;)
- Nej då!
Perfekt utgångsläge för en date, m.a.o. ;)
Men ett Alla hjärtans kort (eller collage, rättare sagt) fick hon.
För hon är ju min Älsklings-Boll.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home