2005-11-07

Fin timing... not!

Fan också!
Lagom till min Uppsala-tripp nu på onsdag, så lägger digitalkameran av. *aaaarghhh!!* Den har "fastnat" i bildvisningsläget, och hur jag än trixar och försöker "lura" den, så ger den inte vika en tum. Det är bara att inse, att jag måste lämna in den.
Shit shit shit!



Tur i oturen:
Garantin gäller fortfarande.
MEN ÄNDÅ!!



Jaja, jag hör nog hur ni skrattar lite retsamt sådär:
Välkommen till tekniksamhället, Rödhättan!
Men om jag säger såhär då:
Ingen kamera = ni får inte se "Prince(ss) Charming".
Som jag har målat ikväll.



..... *host* .....



Hehe.
OK, OK, jag vet, värre katastrofer har hänt och händer.
Men ändå. ;)

5 Comments:

  • Om du tar ur batteriet då (kanske lämnar den så över natten)?

    By Anonymous Anonym, at måndag, november 07, 2005  

  • Visst är det en klassiker att "byta till ny ström". Funkar förvånansvärt ofta.

    Min TV visar myrornas krig i kväll. Fast det tror jag är ett fel i nätet i huset. Och gallergrinden utanför porten öppnar konsekvent aldrig på första försöket nu. Misstänker att jag snart bokstavligen blir fångad av tekniken.

    By Anonymous Anonym, at måndag, november 07, 2005  

  • Hade också testat att plocka ur batterierna. Om inte det funkar hoppas jag du får den fixad snabbt, snabbt.

    By Anonymous Anonym, at måndag, november 07, 2005  

  • Själv är jag glad varje gång jag lyckas få igång brödrosten där hemma...men å andra sidan är det tack vare mina döttrar!

    Samuel

    By Anonymous Anonym, at tisdag, november 08, 2005  

  • Björn, Hexi: Jag testade detta, men det hjälpte tyvärr inte. Jag måste lämna in den, och får leva ca två-tre veckor utan den :(

    Boel: Himla skönt att se dig i morse, så jag vet att tekniken inte låst in dig! :)

    Samuel: Brödrosten klarar jag av ;)

    By Blogger carra, at onsdag, november 09, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home