2005-10-31

Monday bloody Monday

[gnäll]
Vilken pissig j*vla måndag!
Regnig och smutsgrå.
Värk.
Och mensvärk.
Idiotiskt folk som tror att de kan göra hur som helst.
Och jag som måste sopa efter dem.
Tvingas tacka nej till något roligt.
Som jag hade sett framemot.
Bara för att jag inte orkar just nu.
Orkar inte med några krav.
(Ja, även roligt kan vara krav!)
Det räcker med jobbkraven.
Funderade på att stanna hemma.
Och ta hand om mig själv.
Men nej.
Plikten! Kallar!
AAAARGHHHH!
(Gollum-vrål)
[/gnäll]

2 Comments:

  • Även om jag inte haft mensvärk, än! är bäst att tillägga, så verkar du haft en synnerligen kämpig måndag...men efter regn kommer solsken!
    Gör som jag: don't get mad - get even!
    (Taget...men det funkar!)

    Samuel

    By Anonymous Anonym, at måndag, oktober 31, 2005  

  • >>Även om jag inte haft mensvärk, än! är bäst att tillägga

    Haha! Nu fick du mig att skratta. Tack, Samuel! :)

    *funderar på vem eller vad eller båda jag ska "get even" på, ett utmärkt råd, för övrigt)

    By Blogger carra, at måndag, oktober 31, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home