2005-10-04

Plus och minus

Eller:
Ibland måste jag påminna mig själv...



Najs:
• Min nya leksak mobil
• Telefonsamtal med Ingrid
• Som bjuder in till "Hunkafton" på lördag
• Brev (handskrivet, nota bene!) från Shw - blev så glad över de omtänksamma orden att jag fällde ett par tårar
• Martina Haags Hemma hos Martina - skrattfest!
• Teater tillsammans med Boel imorgon kväll
• Photoshop-kursen, andra träffen nu på torsdag
• Har fått låna (på obestämd tid) ett staffli av J:s dotter
• Många komplimanger för kavajen



Bajs:
• Mensvärk
• Nästintill obefintlig nattsömn (se ovan)
• Kreativ stiltje - alldeles för länge nu!
• Ont i nacken







Sommaren är en längtan, runt hörnet bara...

4 Comments:

  • Den var då för söt, din nya lilla mobil! Har du en röd eller grå?

    Du har en bra najslista; i Martinas sällskap har man inte tråkigt! Och Photoshopkursen - hur går det? Hur känns det?

    By Anonymous Anonym, at onsdag, oktober 05, 2005  

  • Den är silverfärgad. Och hur puttenuttigt söt som helst :)

    Har bara haft en träff på Photoshopkursen, men redan där gick det upp ett par Liljeholmens. Ser verkligen framemot fortsättningen!

    By Blogger carra, at onsdag, oktober 05, 2005  

  • Din bajs-lista håller jag exakt med om, förutom den översta, som jag nuförtiden slipper. Grattis till ny mobil!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, oktober 05, 2005  

  • Rita: *sympatiska och varsamma kramar*

    By Blogger carra, at onsdag, oktober 05, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home