2005-08-31

Inte nu...

... men nu får jag gå hem!
Har jag bestämt själv.
Pappershögarna vill anmäla en avvikande åsikt. Men vem bryr sig om pappershögar?? Egentligen.



Jag ska köpa med mig senaste Harry Potter på vägen hem.
Så om ni inte hör något från mig på ett par dagar, så vet ni varför. (Undras om man får ledigt med lön av arbetsgivaren för att sträckläsa Harry Potter? Det måste man väl få? Väl?)



För övrigt vill jag ha uppmuntrande utrop, kramar och pussar, beröm, roliga historier... ja kort sagt kommentarer i mängder! (En masse! Ser ni vad jag kan?? ;))
Det är en sådan dag. Och vecka. :P

3 Comments:

  • Utdelar genast en stor mängd kramar och pussar! Roliga historier är jag dålig på så dom får nån annan stå för.

    Lycka till med Harry!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, augusti 31, 2005  

  • Har du egentligen tid med uppmuntarnde tillrop, nu när du har boken?

    By Blogger Vi på Kantarellen, at onsdag, augusti 31, 2005  

  • Hexi: Tack för kramarna och pussarna! De behövs mer än någonsin nu! (Se senaste uppdateringen...)

    Mamselamsen: *gråååååt* (Se senaste uppdateringen...)

    By Blogger carra, at onsdag, augusti 31, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home