2005-08-29

uppdrag

Fick erbjudande om att sitta med i styrgruppen för en verksamhet, som jag tycker är både spännande och fruktbar. Nu har chefen OK:at, så jag tackade nyss ja till erbjudandet. Det ska bli jätteintressant att jobba med de här frågorna! Jag känner mig faktiskt smickrad över att de frågade just mig. Särskilt som en av motiveringarna var att jag bär s.k. "genusglasögon". Nu skulle jag väl behöva byta styrka på mina genusglasögon - har inte följt de senaste teoretiska diskussionerna etc - men nog tror jag att jag ser tillräckligt bra med dem för att kunna jobba i den här gruppen.

2 Comments:

  • Hallo Carra! Jag har problem med din blogg! :( Den vill inte ladda sig som "folk" och gör att datorn hänger sig. Den gör det typ 2 ggr av 3... jag trodde det var något tillfälligt men det verkar hålla i sig! :( Är trist för jag kan ju knappt läsa hos dig just nu! :(

    By Anonymous Anonym, at måndag, augusti 29, 2005  

  • Har skickat ett mail till dig om detta. Klart vi ska lösa det på något sätt!

    By Blogger carra, at tisdag, augusti 30, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home