2005-12-31

Året som gick

Årets skratt:
En del av de hoppfulla som kom till audition i Idol 2005. Ja jag vet, det är elakt att skratta åt dem... men jag är heller inte särskilt snäll!



Årets gråt:
Tsunamin.



Årets citat:
Those who enter the country illegally violate the law.
(George W Bush, avd: Nähä?!)



Jag visste inte vad Phuket var. Jag hade absolut ingen aning om det.
(Laila Freivalds, utrikesminister, avd: Hade nog varit bättre att hålla käften??!)



På den privata sidan:



Årets glädje:
Att jag började måla.



Årets sorg:
Faster B lämnade oss.
Hon som bara inte fick dö!



Årets citat:
Jag tar ju inte av mig glasögonen för att jag själv ska bli snyggare, utan för att karln ska bli det!
(Ingrid; som innehar rekordet för "Årets citat" vid det här laget ;))



Årets sånger:
"Wake Me Up When September Ends" med Green Day
"Beautiful" med James Blunt
"Sleeps with Butterflies" med Tori Amos



Årets "what the f*ck happened, really?!":
Jag blev operabuff.
(Mina vänner har ännu inte hämtat sig.)



Det är jag tacksam för:
• Min far
• Mina vänner
• Att jag älskar och har älskat
• Att jag är älskad
• Min katt
• Min kreativitet
• Min hälsa
• Mitt jobb
• Att jag kan skratta
• Att jag kan gråta
• Och allt däremellan

5 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home