2005-11-17

Tur i oturen

Först igår fick jag tid att pipa förbi Cyberphoto och lämna in kameran. Fick höra att det inte gick på garantin, och att det skulle kosta ett antal hundralappar bara att få en "diagnos" + frakt (måste skickas till Canon). Dock billigare än att köpa en ny, förstås, och den är ju inte ens ett år gammal.
Mutter, mutter!
Men det var bara att hålla god min i elakt spel och lämna in den. Måste ju få den lagad! Så får det kosta vad det kostar.



Men!
Idag ringed de från Cyberphoto. Killen jag pratat med där hade kontaktat Canons support, och de hade föreslagit att han skulle testa en grej först innan han skickade in kameran.
Lo and behold!
Då funkade den igen!



Så nu är det bara att hämta den. Inget behöver jag betala - snacka om bra service! Och dessutom slipper jag vara utan den i flera veckor. Yesss! :D

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home