2005-11-17

Glamourös måndag

Fick inbjudan till en show.
Gratis.
Med drink och snittar. Och allt.
James Bond-tema.
Men neej. Inte riktigt min grej.
Kände mig oerhört präktig och tråkig.
Sedan kom K. Kvittrande glad.
Hade också fått erbjudandet.
Och ville ha sällskap.
Sa nej först. Tråkmånsan!
Men sedan ångrade jag mig.
Ville inte släcka glittret i K:s ögon.
Och vad sjutton -
gratis sprit, mat och sång!
En måndagkväll, tillika.
Det kan man inte tacka nej till.
Egentligen.
Våga vägra vara vardagstråkig!
Helt enkelt.
Nu är frågan:
Var hittar jag en festblåsa??

3 Comments:

  • Festblåsa?! Skojar du, eller?!
    Som kille, OCH James Bond-fantast, så skall du givetvis dyka upp utklädd för "uppdrag": svart tajt tröja, svarta byxor, svarta skor...mobiltelefon i fickan och headset i örat...och gärna ett par svarta handskar i bakfickan.
    Sedan kan du hitta din James med orden: "Mr Bond, I presume?!"

    Samuel

    By Anonymous Anonym, at torsdag, november 17, 2005  

  • ...oj! Vad FEL det blev:
    jag menar givetvis att "Jag som kille, OCH James Bond-fantast, tycker att du givetvis skall dyka upp..."

    Förlåt! *skäms*

    Samuel

    By Anonymous Anonym, at torsdag, november 17, 2005  

  • Ja jag tänkte väl! *fniss* Fast det hade varit lite kul att "byta" kön och ragga på James Bond ;)

    By Blogger carra, at torsdag, november 17, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home