2005-11-28

Det är bara tangentknattrandet som håller mig vaken...

Händer det er någon gång, att ni blir så trötta, att ni inte ens orkar gå och lägga er? Det händer mig emellanåt. Som idag. Olyckligtvis var jag på jobbet, så alternativet "gå och lägga sig" fanns ju inte ens! Men jag var ändå precis just sådär hysteriskt trött. Sov ingenting i natt, av för mig okända anledningar. Lägg till detta lördagens "suddande", så får ni en bild av hur oändligt trögt allt har gått idag. Och nu sitter jag här och är så trött att jag inte ens orkar åka hem... :/ Fast jag måste, annars somnar jag med näsan i tangentbordet. Och chefen är kvar, och gud vet vad han skulle säga om han såg mig sussa sött i tangentbordet! Han är rätt tolerant, men där går nog gränsen i alla fall. :)



Seså, hem med dig nu, Rödhätteskrälle!

5 Comments:

  • Sen jag blev sjuk händer det mig lite då och då, oftast när jag överansträngt mig förstås. Jag kallar det trötthetsattacker.

    By Anonymous Anonym, at måndag, november 28, 2005  

  • det händer mig rätt ofta.. jag blir sittande som ett mähä.. upphängd och nersläppt.. men orkar inte gå och lägga mig.. jag hatar det.. för det händer nästan alltid när jag ska upp tidigt..

    By Blogger Lyckliga Grodan, at måndag, november 28, 2005  

  • Hexi: Ja det är verkligen en slags attack, som om tröttheten tog över allt annat.

    Grodan: Ja tyvärr verkar det finnas någon slags koppling där :(

    By Blogger carra, at måndag, november 28, 2005  

  • Jag minns tydligt då jag flyttade in där jag bor nu. Slet som ett djur med att bära in en massa kartonger en kväll och dråsade sen tungt ner i soffan. Fick igång TV:n och blev sittande framför ett trist program, tittade på fjärrkontrollen flera gånger men orkade inte byta kanal eller stänga av och gå och lägga mig.
    Till slut kröp jag fram till TV:n och drog ut sladden, sen kröp jag tillbaka till soffan och la mig under ett täcke och somnade där.

    By Anonymous Anonym, at tisdag, november 29, 2005  

  • Lennart: Hahaha! Det där har jag inte lyckats med (ännu)! :D

    By Blogger carra, at tisdag, november 29, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home