2005-11-26

Rödhättan - en spågumma?

Min arbetskompis A och jag brukar roa oss med att följa Big Brother-Lindas förehavanden i tidningarna. (Ja, den meningen ska läsas just precis så. Hon lever ju i tidningarna, vet ni väl!) Förra veckan, eller var det rent av den här veckan, det är så svårt att hänga med i Lindas tempo, så nickade vi åt rubrikerna om att hon hade gjort slut med Fadde.
Det har vi ju sagt för länge sedan att det skulle ta slut!
Ja, vi var lite belåtna över denna vår framsynthet, det medges. ;)
Men vänta du bara, snart kommer det en rubrik där hon gråter ut: "JAG KAN INTE LEVA UTAN FADDE!" sa jag sedan.
Imorse mailade A mig:
Grattis! Du hade rätt!
Tja, vad kan jag säga. Hon gör det så enkelt för mig, den kära Linda. ;)

2 Comments:

  • Hej hej, det var länge sedan jag var här nu, skämms på mig!
    Fnissar åt Linda och Fadde snacket, jag och syrran är precis likadana. Kul att fler har samma pinsamma "special" intresse ;)

    By Anonymous Anonym, at lördag, november 26, 2005  

  • Det är sådana här harmlösa nöjen, som förgyller vardagen ;)

    By Blogger carra, at söndag, november 27, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home