2005-11-27

Girl's nite out

Oändligt skönt att få komma hem och smörja in min värkande nacke!
Den här kvällen har delvis förmörkats av värk. Det säger något om hur mycket jag älskar de här tjejerna, att jag inte kastade in handduken och gick hem tidigt. Men jag ville så gärna umgås med dem ikväll... och alla skratten, värmen och vänskapskärleken, det är också en slags medicin! Vi har haft så otroligt roligt ikväll, och jag fattar bara inte var timmarna tog vägen, plötsligt var klockan tolv och så länge var det länge sedan jag var ute ;)



Nu sitter jag här och väntar på att "smörjan" ska börja verka, så att jag får sova sedan, ingen idé att gå och lägga mig innan dess. Lyssnar på Eva Dahlgrens nya CD, "Snö", som jag laddade ned helt lagligt för det facila priset av 79 kronor idag. Helt ljuvligt underbar musik, det lilla jag har hunnit lyssna! Da King vill kela, och tycker att jag är tråkig som bara sitter här och knattrar på tangentbordet. Ljusen fladdrar i mörkret här inne, där ute är det snö och adventsljus. Och mitt hjärta är fyllt av vänskapskärlek. Så trots att jag har ont så är jag odelat lycklig just nu!







Det kommer fler bilder vad det lider, men tänkte ge er en försmak. Här är vi: Unga, vilda och vackra! Ingrid, Boel, Jennie och Rödhättan.



Kvällens citat (mina vänner tycker att det är alldeles för länge sedan de blev citerade här i bloggen, och det kan jag bara hålla med om):



Boel:
Carra, du kan väl fotografera mig?
Totalt överrumplad Rödhätta:
Vaa, någon som frivilligt vill bli fotograferad! Nu höll jag på att köra mascaraborsten i ögat!
(Avdelning: Varna mig nästa gång du ska leverera sådana där "bomber", gumman! ;))



Jag tar inte av mig glasögonen för att jag själv ska bli snyggare utan för att karln ska bli det!
(Avdelning: Ingrid, gängets Nemi)


Jag ser så dåligt, så om jag skulle ta av mig linserna så skulle jag inte kunna se vad jag fick med mig hem!
Lugnande besked:
Vi är dina vänner, Carra, vi skulle säga till dig om du höll på att dra hem ett freak!
(Avdelning: Puuuh!)



Att ha sex är väl barnvänligt! Det blir ju barn av det!
(Avdelning: D-oh....)



De dricker surkål till vin. [Paus] Eh... tvärtom menar jag!



Vi ska se Pittson... *asgarv*
(Avdelning: Inte lätt, det här med "Findus och Pettsson"...)

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home