2005-11-26

Fåfänga

Ikväll ska tjejerna och jag ut och busa, som framgått. Jag hade tänkt ta min "lilla svarta". Men jag har inga snygga skor att ha till. Jag hade planerat att ta ett par högklackade svarta, men de är inte så lämpliga i snö... och igår kväll kom snön. *hmpfnr* Nu blir det jeans istället. Och min snygga gröna topp. Med det halsbandet, förstås; det är ju faktiskt specialdesignat för just den toppen *blinkar till Siv*



Sedan hade jag tänkt åka ned på stan och köpa en glittrig guldögonskugga, som jag provade på det lilla sminkpartyt häromkvällen. Men det är löningshelg och julruschen torde redan ha börjat och jag har fått mens... jag stod inte ut ens med tanken på allt folk! Jaja. Jag ska väl kunna pynta till fejset hyfsat ändå. Bildbevis från kvällen kommer, be sure of it.



Gud, vad skönt det är med sådana här prosaiska bekymmer! :)

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home