2005-10-20

Låt mig landa hos dig

Efter två dagars intensivt konfererande, varav ett avslutande tungt eftermiddagspass om sexuella trakasserier, var jag tvungen att avstå från kvällens Photoshopkursen; jag orkade helt enkelt inte ta in en endaste liten detalj till i ett huvud, som surrade, snurrade och värkte av intryck, tankar och känslor.



Istället gick jag förbi Jennie, och lockade med mig henne ut på en öl.
Synd på kursen, speciellt som den är så kort, men skönt för vänskapen - vi har träffats så lite de senaste månaderna av olika skäl.



Nu är klockan kvart över nio, och jag funderar redan på att gå till sängs.
Jag håller nog på att bli ruskigt gammal. ;)



Dagens citat:
Min kropp är redan använd av någon annan. Den har inget värde längre.
(Ung flicka i stor enkät om våld - både fysiskt, psykiskt och sexualiserat - i våra gymnasieskolor.)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home