2005-09-06

Pladder - mission accomplished!

Det sista jag trodde att jag skulle kunna åstadkomma i det här halvt, av nattens sömnlöshet framkallade komatösa tillståndet var, att jag skulle lyckas åstadkomma en recension av senaste Harry Potter-boken!
Eller recension och recension; herregud hur pretentiöst och inbilskt lät det!! :D Men några reflektioner, åtminstone.
Trodde faktiskt inte att jag hade några hjärnceller kvar till det efter de här två dagarnas mördarstress på jobbet. Så jag blev glad över hur fingrarna plötsligt kastade sig iväg över tangentbordet. Och påmind om hur roligt det är att skriva om böcker.



Hmm. Kanske lite fult att göra reklam för sitt eget skrivande. ;)
But shit the same!



Idol 2005 har börjat - jag höll mig vaken tack vare boktokspladdret - och jag har redan skrattat mig halvt kissnödig åt ansiktsuttrycken hos juryn när den "obegriplige mannen med hästsvansen" sjöng! Det var t.o.m. roligare än hans s.k. sång!



Men nu ska jag brygga lite te. (Måste ju ge Intresseklubben deras dagliga dos. ;))