2006-03-03

Sur

Jag är antagligen dum som ett spån.
Jag får inte min nya MP3-spelare att fungera.
Jag gör precis som det står i handboken!
Men nix pix, den vägrar att samarbeta!
Vill inte spela för mig.
Jag var tvungen att ta en rök.
Svordomarna skulle ha fått min konfirmationspräst att kasta in prästkragen.
Och gå i kloster.
Eller vad nu präster som anser sig ha misslyckats gör.
(Det tyckte han nog iofs redan efter min konfirmation.
*host harkel*
*mer ointresserad konfirmand får man leta efter*)
Nåja, hur som helst!
Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet imorgon.
Och be om hjälp.
Hatar att känna mig dum och oteknisk.
När det enligt handboken ska vara enkelt.
Jaja.
Jag får väl bjuda supporten på ett gott skratt då.
Imorgon.
Nu ska jag måla istället.
Det kan jag i alla fall!
OK, någorlunda hjälpligt, då.
Har en rolig idé till veckans Illustration Friday.
Och till förra veckans tema.
Som jag inte lyckades knäcka då.
Men nu så!
MP3-spelaren har jag gömt.
Blir bara sur om jag tittar på den.
Laddar istället med opera.
Tar en tablett för ryggen.
Och... aaaaah!
In i skapandets underbara värld!
To be continued.
Om det inte jävlas med målandet också.
Ta i pensel!

3 Comments:

  • Jag SOMNADE en gång under konfirmationsundervisningen jag så jag var säkert värre än dig. LOL Nu var jag visserligen extremt trött, jag var ute på PRAO den veckan med tidiga morgnar, men så var det ju så illans sövande och tråkigt med. LOL

    By Anonymous Anonym, at fredag, mars 03, 2006  

  • Hej!
    Jag har vunit en Mp3-spelare, men jag vet heller inte hur jag ska få den att fungera så jag ställer mig i raden av otekniska määnniskor. Då är vi i alla fall två.
    Nalle

    By Anonymous Anonym, at fredag, mars 03, 2006  

  • Hexi: Somnade - hahaha, nä, det lyckades jag faktiskt aldrig med! Även om jag har full förståelse att du gjorde det. ;)

    Nalle: Man måste bita huvudet av sin stolthet och våga fråga någon, det är nog det enda raka. Jag börjar så smått bli kompis med min spelare nu. Jag kan skicka dig till "min" datakille ;) men kolla så att han inte späckar hela spelaren full med Brittan Spears! *hrmm fast du kanske gillar henne*
    *host*

    By Blogger carra, at måndag, mars 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home