2006-03-04

Ha!

Det var inget fel på MP3-spelaren. Ej heller på mig, även om det är ett klassiskt exempel på en Rödhätta som inte läser sina instruktionsböcker ordentligt. ;) (I det här fallet instruktionerna för musikhanteringsprogrammet. Att konsultera nätet är heller ingen dum idé. ;)) Killen i butiken var väldigt hjälpsam och jag behövde inte alls känna mig dum; dessutom delade vi dagens gapgarv när han laddade över Britney Spears "Toxic" på min spelare för att testa den, och jag spontant utbrast:
Ewww! Du tar väl bort den sedan?!



Nu tankar jag över musik från en del favvoplattor, det tar en himla tid! Men jag målar under tiden, och även om jag har djävulskt ont i nacken och ryggen idag (jag kanske har rätt att gå till sjukgymnasten, i alla fall...) så är jag på riktigt bra humör. Mest för att jag har haft så trevligt tillsammans med Mzz Bee. Vem visste att gamla bedagade skönhetsdrottningar kunde vara så roliga?? ;)