2006-03-06

Freudiansk felläsning?

På vägen till bussen, efter min shopping spree, ser jag en stor löpsedel som pryds av Paris Hiltons nuna (hu!) och med rubriken "LOCK ELLER LIGG"!
Hehe! fnissar jag för mig själv, tänkandes att rubriksättaren måste ha haft ett kreativt frispel och borde få priset för Årets fyndighet.
Jag hinner också fundera på vad h*n egentligen menar med lock... den andra delen av rubriken torde väl säga sig själv...
Sedan inser jag att det står "LOCK ELLER LUGG", och att det inte alls har något med hiltonskan att göra, utan med vårens hårmode. *aldrig får man vara riktigt glad*

2 Comments:

  • Haha, vad kul!:D men det var ju synd att det var en felläsning...

    By Anonymous Anonym, at tisdag, mars 07, 2006  

  • Hehe, ja och man ju dessutom undra vad jag egentligen går och tänker på när jag läser ligg istället för lugg...

    By Blogger carra, at onsdag, mars 08, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home