2006-03-06

It takes a fool to remain sane...

Enligt devisen "Det är synd om mig - yeah right! - jag behöver uppmuntran" drog jag ned på stan efter jobbet och gav mig hän i en hysterisk shopping spree! På mycket kort tid köpte jag toppar, underkläder och smycken för fler hundralappar än jag vill kännas vid. Det var en himla tur att affärerna stängde för kvällen, gud vet hur det annars skulle ha slutat! *asg* Det hjälper ju inte mot värken i ryggen, men jag känner mig fin i kläderna och smyckena, det är också viktigt. Nu får det bli vatten och bröd resten av månaden. ;) Faaast... det var ju den där snygga toppen på H&M, som fortfarande ropar på mig...



Not till mina vänner:
Nej, alla plagg var inte svarta. Bara två av dem, faktiskt. Va? Nej men, det är sant!

2 Comments:

  • Hm, du shoppade kläder - jag var på konstnärsshoppen ... vad ska vi tro om det?
    (Samt i och för sig Clas Olsson, det enda stället i stan där man ALLTID får tag på en discokula http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=323483000 )

    By Anonymous Anonym, at tisdag, mars 07, 2006  

  • ur led är tiden...?? *skräckslagen*

    By Blogger carra, at onsdag, mars 08, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home