2005-12-05

Glamourös måndag... methinks not!

Precis innan jag skulle till att somna igår kväll kom jag ihåg att jag ska gå på James Bond-kväll ikväll. *stööön!* Ett beslut taget i ett svagt ögonblick, då det där med att trotsa vardagen och präkto-Carra lät lockande. Så icke nu. Det känns otroligt motigt!! Jag vill inte gå!! Jag vill åka hem, ta ett varmt bad och sedan krypa ned i sängen, tidigt, tidigt. (Ja, jag är fortfarande trött efter lördagens begivenheter. So sue me ;))



Men jag kan ju inte banga nu; jag har ju lovat K.
Så det är bara att bita i det sura äpplet, eller rättare sagt sippa på Dry Martinin och göra det bästa av situationen. :/ Jag hade ursprungligen tänkt glamma till det hela, men jag var alldeles för trött i morse för att tänka ut en glamourös outfit. Det får bli tråktröja och tråkjeans. Fast turligt nog har jag kvar glitterögonskuggan i handväskan sedan i lördags, så jag kan i alla fall piffa upp ögonen lite. Tur det! Jag ser ut som måndag - grååå, trööött, vinterglåååmig! ;)



Snart dags att åka ned. Men först ska jag jobba en stund till.

6 Comments:

  • Hoppas du får trevligt på showen! Var meningen att även jag och min sambo skulle dit, men jag är tyvärr sjuk så vi ställde in... Ser fram emot att få läsa i bloggen sedan om allt som hände under kvällen! Hälsningar din nästan-nästan-granne

    By Blogger Maria, at måndag, december 05, 2005  

  • Du kan väl gå dit i studiesyfte...?!

    Samuel

    By Anonymous Anonym, at måndag, december 05, 2005  

  • Maria: Vad synd! Jag väntar fortfarande på att få se dig :) Du missade inte så himla mycket, det var trevligt men kort.

    Samuel: Klart jag gick dit, hur motigt det än kändes innan. Det var ju icke-vardag, i alla fall.

    By Blogger carra, at måndag, december 05, 2005  

  • Carra, vi träffades på bussen idag. Du vinkade fram mig när jag stannade till så du kunde ta upp dina tappade handskar från golvet. Det var jag i svart kappa, svart hatt och röd halsduk. Nu kanske du vet vem jag är, jag har ju sett dig massor av gånger i alla fall ;-)

    By Blogger Maria, at måndag, december 12, 2005  

  • Nämen åh, var det du?! Vad kul! Jag tror t.o.m att jag minns hur du ser ut. På ett ungefär :) Nästa gång säger vi hej, eller hur?

    By Blogger carra, at måndag, december 12, 2005  

  • Absolut, jag lovar att säga hej nästa gång! Om jag hinner se dig innan jag flyttar från stan vid årsskiftet. Har ju sett dig många gånger, men jag är så blyg... känns fånigt också att presentera sig som Hattifnatt ;-)

    By Blogger Maria, at måndag, december 12, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home