2005-09-23

Äktenskapsbråk

Da King och jag har haft ett kattäktenskapligt gräl.
Bäst - för pälsbollen - att vi inte går in på orsakerna.
Det räcker med att säga att han blev instängd på toaletten.
Som straff.
Kanske inte det snällaste en kattägd kan göra.
Men kattf*n hade å andra sidan heller inte varit speciell snäll!
(Gaaaaah!!)
Efter avtjänat straff kom han upp i min famn.
Purrande och kurrande.
Fiiiin matte, snäll matte...
Han avskyr att lisma. Det gör han.
Men han avskyr osämja ännu mer.
Och jag är inte den som är den i sådana situationer.
I själva verket avskyr jag när vi är osams.
So we kissed and made up.
Matte- och kattvarianten.
Hans nos är väldigt blöt och kall.
Men den värmer min kind.
Mina fingrar värker.
Men de kliar hans öron in i spinnandet.
Sedan "muuuser" vi tillsammans.

7 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home