2005-09-23

Friday on my mind - but mind only

Oj, oj, håller på att slappna av efter den senaste tidens stress, och då åker axlarna ned med allt vad det innebär... sååå jävla ont idag!



Är lite vardagsless på jobbet också. Och trött.



Tack och lov att det är fredag, säger jag bara...



Jag vill shoppa! Har så många idéer om nya kläder och annat najs.
Men lönen kommer först på måndag. Morr.
Så ikväll blir det budgetvariantmiddag. Tror jag ska göra Sivs goda linssoppa. God och nyttig budget ;)



Skulle egentligen vilja gå ut på bus ikväll. Vifta på höfterna, slänga med håret och se pojkar djuuupt i ögonen. (Inatt drömde jag om Söte pojken. Och se, det var en het kyss, det!)
Men kroppen säger ifrån. Det gör ont precis överallt.
Så pass att en kvälls slappande framför TV:n känns riktigt lockande.
Jag börjar nog bli gammal.

4 Comments:

  • En bra sak (men det är väl den enda) med att ha tre olika småjobb är att jag får en av lönerna (1000 spänn, men nog för att kunna storhandla mat och må gott) redan idag, den största kommer först på tisdag så det var välkommet.

    Linssoppan håller alltid!

    By Anonymous Anonym, at fredag, september 23, 2005  

  • Har du en sån värmekudde Carra? En med vete i som man värmer i mikron och lägger på axlarna? Det är nästan ett måste om man har ont! Skickar en stor kram!

    By Anonymous Anonym, at fredag, september 23, 2005  

  • Håller med Sia,, vetekudde det bästa jag investerat i mot värken! Sen tycker jag du är för ung att dega hemma en fredagskväll som denna,, ut och roa dej,, tids nog är du tvungen att dega hemma, utan möjlighet att gå ut på lite skoj!

    By Anonymous Anonym, at fredag, september 23, 2005  

  • Siv: Vad skönt för dig. Ät gott och må gott! *kram*

    Sia: Jodå, en sådan såg Ingrid till att jag investerade i för ett par år sedan. Fast jag måste erkänna att jag är lite dålig på att använda den. Och idag önskar jag att jag hade en sådan för hela kroppen... :P *kram tebax*

    Rita: Så särdeles ung är jag väl inte längre :D men nog hade det varit kul med lite bus ikväll. Nästa fredag har jag i alla fall AWÖ (after work öl) inbokad.

    By Blogger carra, at fredag, september 23, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home