2006-01-20

Nej, nej, nej...

... jag börjar känna av nacken!
De första stingen.
Ett slags dovt tryck.
Som ökar i intensitet.
Åsså den där punkten...
... den där punkten som är min Akilleshäl.
När det börjar "durra där" - då är det fara å färde!
Jag vill inte. Orkar inte.
Få ont igen!
Det är OK med lite ont i axlarna.
Det kan jag ta.
Men inte den där punkten!
När värken sätter in där.
Då slås jag ut fullständigt.
Ord kan inte beskriva hur ont det gör!
Nu har jag smort in de ömmande partierna.
Och hoppas på det bästa.
Kanske kan jag "mota Olle i grinden".

1 Comments:

  • Som tur är så slapp jag värk den här gången. Det "stramar" iofs lite i nacken, lite ömt, men det kan jag ta bara jag slipper den där djävulska värken.

    Vilken rolig bild du har! :)

    By Blogger carra, at söndag, januari 22, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home