2005-12-07

Gaaaah!!!

Vilken jävla start på dagen!! Jag kan inte gå in på vad som har hänt, men adrenalinet sprutar fortfarande ut ur öronen på mig, och jag är fullt beredd att ge Martyren en verbal smocka... nu ska jag dessutom snart på möte med henne igen... om jag hade vetat att det skulle hjälpa, men det gör det ju inte! GAAAAAAAAAH!!!!



*andas, andas!*



Som tur är sprang jag på Älsklings-Bollen i fiket efter mötet och fick krama lite på henne. Vänskap är den bästa medicinen av dem alla. Inte för att den biter på Martyren, men den fungerar bra för mig.

2 Comments:

  • Efter en låång dag (nyss hemkommen från Utposten) så kan jag bara säga att jag också uppskattade snabbkramen! Vänskap är guld värd. Blev glad av att se ditt röda hår lysa upp bland alla människor som jag förtvivlat försöker memorera namnen på.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, december 07, 2005  

  • Huga, har du kommit hem från Utposten först nu?! Åsså tillbaka om ett par timmar blott... idiotiskt!!
    Då blir kramarna och vänskapen än viktigare.

    By Blogger carra, at onsdag, december 07, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home