2005-10-25

Kungar i all ära, men jag vet vem som äger guldet

Hmm. Var det inte jag som sa (skrev), att det var bra, att jag inte hade tillgång till Sagan om konungens återkomst igår kväll? Eftersom den skulle ha hållit mig uppe alldeles för länge för att det ska vara bra för en kontorsslav i början av arbetsveckan.



Kollar.
Jo, det var jag.



Då kan man verkligen fråga sig varför i himmelens namn jag satte igång att måla som ett tok sent på kvällen?
Och inte kom i säng förrän kvart över ett!!!



Lika med halvdöd idag.
Och nu har jag dessutom beställt filmen! (328 kr, från Ginza.)
Som tur är - eller otur, hur man nu ser det - så kommer den inte förrän om ett par dagar.
Fast...
... målarattiraljerna finns ju hemmavid...



Nu ska jag snart iväg till ER. Gruvar mig lite. Men samtidigt ska det bli välsignat skönt att få massage. Hon är ju kvinnan med guldhänderna!

2 Comments:

  • Älskar ju Sagan om filmerna,, tittar på dom lite då och då,,,ofta!

    By Anonymous Anonym, at tisdag, oktober 25, 2005  

  • Jag älskar dem också! Det är faktiskt lätt chockerande att jag inte har införskaffat trean förrän nu, men det har sina förklaringar :) Nu ser jag otåligt framemot att den ska dimpa ned i brevlådan, så jag får fortsätta min Ringen-frossa! Har inte ens SETT den långa versionen än (den "korta" har jag däremot sett ett antal gånger, fe'stås)

    By Blogger carra, at onsdag, oktober 26, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home