2006-01-25

"Vad är en vänskap, kan den förklaras"

Vissa dagar vaknar jag med gråten i halsen; dagar då sorgen gör rent fysiskt ont. Det är en sådan dag idag. Och jag har fruktansvärt svårt att få något gjort på jobbet.



Då är det tur att jag har mina underbara vänner! Jag har lunchat med Ingrid, pratat med Jennie-Pennie Kramkalas och Älsklings-Bollen, och ska ta en öl med Jennie efter jobbet. Jag blev så glad när Boel ringde att jag riktigt kvittrade. Och det hade jag väl aldrig trott att jag skulle göra en dag som denna!



Jag älskar mina vänner så mycket, och jag vill aldrig, aldrig ta dem för givna. De är helt enkelt bäst! :) Vackra också. *fniss* (Internt skämt. Fast de är förstås vackra!)

3 Comments:

  • Goda vänner kan lyfta ens humör till oanade höjder! Hoppas ni får en trevlig kväll!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, januari 25, 2006  

  • Luv you too! Blev det några tulipaner häromdagen?

    By Anonymous Anonym, at onsdag, januari 25, 2006  

  • Snigel: Ja vänner kan överbrygga den djupaste förtvivlan... men också ta emot en när man faller ned i den djupaste förtvivlan!

    Sötnos-Bollen: Du kan se den vackra buketten av färgsprakande tulpaner i Rödhättefoton! :)

    By Blogger carra, at torsdag, januari 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home