2005-10-15

Rubrik - välj själv

Nyss hemkommen från en vänskapsmiddag med Ingrid, Boel och Felicia. De skulle gå vidare till teatern, men jag hade ingen lust att se den där föreställningen, så jag cyklade hem istället. Men jag är glad för de knappa två timmarna tillsammans med dem - det gjorde mycket för mitt humör, som det är lite si och så med idag p.g.a värk.



Mina vänner tjatade på mig om att gå till läkare. Och de har väl rätt, antar jag. Samtidigt... jag tycker innerst inne inte att jag har tillräckligt ont... fast där är det väl min sjukhusskräck som talar. Man ska inte behöva ha ont över huvud taget, I know, I know. Men vad kan en läkare göra, egentligen? Det är ju en tämligen diffus värk. Och jag vill helst inte knapra tabletter. Fast jag vill inte ha ont heller.



Äh. Fan!
Vill inte tänka mer på det där.
Får inte precis mindre ont av att oroa mig över ett eventuellt läkarbesök!



Nu är frågan istället:
Ska jag se Sagan om ringen eller ska jag se Allt om min mamma?

2 Comments:

  • Tack för att du kom, svampsoppan till trots ; )

    Det visade sig vara en på många plan rolig teaterföreställning. Mitt i den bibliska storyn hamnade dina tre vänner på scen iförda gristrynen respektive anknäbbar, illustrerande djur på Noaks ark. Om inte annat så hade den scenen lockat dig till gapskratt!

    By Anonymous Anonym, at lördag, oktober 15, 2005  

  • Gaaah! Har jag nu missat er på teaterscenen?! Do tell me more about it!

    By Blogger carra, at lördag, oktober 15, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home